اجرای ۲۷۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس آذربایجان غربی

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: ۲۷۰۰ برنامه در رده‌های مختلف سپاه در هفته دفاع مقدس در مناطق مختلف استان اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی در نشست خبری با خبرنگاران با موضوع تشریح برنامه‌های کمیته نیرو‌های مسلح و بسیج گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به این که برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال با شعار "ما متحد هستیم" برگزار می‌شود گفت: بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ برنامه در رده‌های مختلف سپاه در قالب ۴۳ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

سردار محمدحسین رجبی ادامه داد: دیدار سراسری پیشکسوتان با رهبر معظم انقلاب و حضور ۱۴ هزار تن از پیشکسوتان استان در این برنامه، برگزاری رزمایش سراسری رهروان شهدا در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رژه نیرو‌های مسلح برگزار می‌شود، غبارروبی مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری بیش از ۱۰۰ یادواره شهدا در جای جای استان از جمله این برنامه هاست.

سردار رجبی اظهار کرد: روایتگری راویان فتح در مکان‌های مختلف، افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی، اهدا جهیزیه به نوعروسان محروم و نیازمند و کمک به آزادسازی زندانیان، برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس با چهل غرفه و مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این هفته است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه رویکرد سپاه شهدای آذربایجان غربی فرهنگی است، بیان کرد: مجموعه اقدامات یک سال اخیر در حوزه تقویت امنیت منطقه، پیشگیرانه، اقناعی و تبیینی با وحدت رویه همه مجموعه ها و همراهی خود مردم به خوبی عملیاتی شده‌است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.