فرهنگ شهادت و جهاد در وجود قلب‌های پاک نهادینه شده است

امام جمعه موقت ارومیه گفت: حضور پرشکوه مردم در تشییع پیکر شهدا نشان می‌دهد فرهنگ شهادت و جهاد در وجود قلب‌های پاک نهادینه شده است.

امام جمعه موقت ارومیه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه با قدردانی از حضور مردم آذربایجان‌غربی در تشییع پیکر ۲۳ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس گفت: حضور مردم ارومیه و دیگر شهرستان‌های استان در آیین تشییع پیکر ۲۳ شهید تازه تفحص شده، نشانه‌ای از جایگاه و عظمت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی است.

حجت‌الاسلام محمد حیدری‌زاد اظهار کرد: این حضور پرشکوه نشان از قدرشناسی، انقلابی و ولایت دوستی مردم این استان است و نشان می‌دهد فرهنگ شهادت و جهاد در وجود قلب‌های پاک نهادینه شده است.

وی با تسلیت سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، با اشاره به عظمت پیاده روی اربعین و راهپیمایی جاماندگان اربعین افزود: این حرکت جهانی خبر از حقیقت تابناکی است که نشان از عشق و محبت انسان‌ها به عزت اهل بیت (ع) است.

امام جمعه موقت ارومیه حضور چند میلیون انسان در پیاده‌روی اربعین را نشان از عظمت اهل بیت (ع) دانست و اضافه کرد: مسلمانان این حرکت را با برافراشتن پرچم امام حسین (ع) تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه خواهند داد.

خطیب نمازجمعه ارومیه با بیان اینکه قرآن کریم نقشه راه کامل سعادت انسان است، ادامه داد: هر فردی در کنار این کتاب آسمانی رهرو راه و رسم قرآن کریم باشد، مسلما سعادتمند خواهد شد.

حجت‌الاسلام حیدری‌زاد با اشاره به ادامه راه نبوت و دین اسلام در جهان هستی گفت: امامت امامان معصوم (ع) در ادامه رسالت پیامبران و در اجرای دین و حکم الهی است که دعوت کننده مسیر هدایت و رستگاری هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.