برگزاری مسابقات روز جهانی شنا با حضور ۱۷۰ شناگر به میزبانی یاسوج

رئیس هیات شنای کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقات شنا با حضور ۷ تیم به میزبانی شهر یاسوج خبر داد.

احمد حکمتی با اشاره به برگزاری مسابقات شنا به میزبانی شهر یاسوج گفت: مسابقاتی که هم اکنون در حال برگزاری است، به مناسبت روز جهانی شنا است که ۶ تیم از استان های همجوار و یک تیم از استان در این مسابقات شرکت دارند.

رئیس هیات شنای کهگیلویه و بویراحمد افزود: در مجموع ۱۷۰ شناگر در ماده‌های کرال سینه، کرال پشت، قورباغه و پروانه در رده های سنی ۵ تا ۱۷ سال و در بخش نونهالان، نوجوانان و جوانان شرکت دارند و در پایان نفرات برتر هر ماده و رده سنی به همراه تیم‌های برتر لوح تقدیر و جوایزی دریافت می‌کنند و برترین‌ها به فدراسیون شنا معرفی می‌شوند.

وی همچنین از برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات شنا ویژه بانوان خبر داد و گفت: بعد از این مسابقات، مسابقات شنا ویژه بانوان را با دعوت از شناگران استان‌های همجوار برگزار خواهیم کرد.

حکمتی با اشاره به تاکیدی که در دین اسلام بر یادگیری شنا شده افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما شنا ورزش مناسبی برای علاقمندان به این رشته محسوب می‌شود و به خانواده‌ها توصیه می‌شود با توجه به اینکه این رشته ورزشی موجب آرامش و رشد فرزندانشان می‌شود آنها را به روی آوردن به شنا تشویق و ترغیب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.