سرویس‌های بهداشتی مدارس ساماندهی می شوند

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از ابلاغ اعتبار ۱۰ میلیارد تومان برای احداث و تعمیر سرویس‌های بهداشتی سطح مدارس استان‌ کرمان خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید محمد واعظی نژاد ، مدیر کل توسعه، تجهیز ونوسازی مدارس استان کرمان، از ابلاغ اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی ویژه تعمیر و احداث سرویس‌های بهداشتی مدارس سطح استان کرمان خبر داد و گفت: اعتبار این طرح در قانون بودجه سنواتی سال ۹۹ برای احداث سرویس بهداشتی مدارس پیش بینی شده است.

او افزود: در برخی از مناطق دور افتاده و روستایی استان کرمان یا سرویس بهداشتی نداریم یا سرویس‌های بهداشتی نیاز به تعمیر دارند به همین دلیل در راستای تحقق اهداف خدماتی رفاهی با هدف رعایت بهداشت و حفظ سلامت دانش آموزان طرح ساماندهی سرویس‌های بهداشتی مدارس به زودی با تزریق این اعتبار آغاز خواهد شد.

عضو شورای آموزش و پرورش استان کرمان، عنوان کرد: اعتبار کلی این طرح در کشور ۷۰ میلیارد تومان بوده که اولویت اجرایی این طرح ویژه استان‌های محروم با مدارس روستایی و مناطق دور افتاده بوده که در همین راستا به استان کرمان ۱۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

واعظی نژاد گفت: با تزریق این اعتبار سرویس‌های بهداشتی فرسوده با تجهیزاتشان ، بهسازی خواهند شد و مدارسی که سرویس بهداشتی ندارند در آن‌ها سرویس بهداشتی با تجهیزات استاندارد، جدید و به روز ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار