حضور 56 هزار دانش آموز اردبیلی در جشنواره جابربن‌حیان

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سال تحصیلی جاری بیش از 56 هزار دانش‌آموز که میانگین 47 درصد از دانش‌آموزان استان اردبیل را شامل می‌شود، در جشنواره جابربن‌حیان حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیلکمال عالی‌زاده ،معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل امروز در چهارمین دوره جشنواره استانی جابربن حیان اظهار کرد: در شرایطی که در سال تحصیلی گذشته 52 هزار دانش‌آموز اردبیلی در جشنواره جابربن‌حیان حضور داشتند، در سال تحصیلی جاری بیش از 56 هزار دانش‌آموز که میانگین 47 درصد از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی استان اردبیل را شامل می‌شود، در جشنواره مذکور حضور یافتند.

وی افزود: مقطع ابتدایی یکی از حساس‌ترین مقاطع آموزشی بوده که در صورت توجه به معضلات و مشکلات دانش‌آموزان و سوق دادن آنان به سمت و سوی تربیت صحیح و تشویق به مطالعه، در سایر مقاطع تحصیلی با کمترین مشکلات روبرو خواهیم شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل حساسیت توجه به مقطع ابتدایی را نسبت به سایر مقاطع دوچندان دانست و گفت: توسعه نظام تعلیم و تربیت و اهتزاز پرچم والای آموزشی و تربیتی زمانی میسر خواهد شد که بهای لازم به مقطع ابتدایی قائل شویم.

عالی‌زاده افزود: در جشنواره جابربن‌حیان بیش از 12 هزار طرح و پروژه ارائه گردید که با ارزیابی نهایی داوران 19 تألیف برتر دانش‌آموزان جواز حضور در مرحله استانی این جشنواره را به دست آوردند.

انتهای پیام/ع

برگزاری جشنواره جابر بن‌حیان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.