مدیر بیمارستان آتیه همدان؛

پیشرفت 70 درصدی بازسازی اورژانس بیمارستان آتیه همدان

بازسازی اورژانس بیمارستان آتیه همدان 70درصد پیشرفت داشته است.

رشد 70 درصدی بیمارستان آتیه همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛جابری مدیر بیمارستان آتیه همدان؛ با اشاره به بازسازی اورژانس بیمارستان آتیه همدان، از پیشرفت 70 درصدی این پروژه خبر داد و اظهار کرد: یک‌هزار و 328 متر مربع زیربنای اورژانس بیمارستان آتیه است که صد درصد بازسازی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای این بخش 23 تخت تحت نظر در نظر گرفته شده است، گفت:10 تخت سرم‌تراپی در بخش اورژانس مدنظر است.

مدیر بیمارستان آتیه همدان با اشاره به بازسازی اتاق عمل، اتاق گچ، اتاق سی پی آر و ... در بیمارستان آتیه همدان خاطرنشان کرد: یک‌میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار برای بازسازی اورژانس این بیمارستان در نظر گرفته شده که بیش از یک‌ میلیارد تومان تاکنون هزینه شده است.

وی با بیان اینکه همزمان با پروژه اورژانس آماده‌ سازی محل نصب دستگاه ام آر آی انجام می‌شود که 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: دستگاه ام آر آی از نوع فیلیپس وارد کشور شده و به زودی مراحل نصب آن در بیمارستان آتیه آغاز خواهد شد.

جابری با اشاره به اینکه برای خرید دستگاه ام آر آی 7 میلیارد تومان هزینه شده است، افزود:دستگاه رادیولوژی ریلی دیجیتال نیز خریداری شده که مقدمات نصب این دستگاه نیز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه احتمال دارد بهره‌برداری دستگاه ام آر آی بیمارستان آتیه به هفته دولت نرسد چرا که برای مراحل نصب آن از خارج کشور حضور خواهند داشت، افزود:نصاب آن شرکتی از کشور سوئیس است که دوهفته ‌ای در استان حضور خواهند داشت تا مراحل نصب صورت گیرد.

انتهای پیام/ص

بازسازی بیمارستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.