کرمانشاه

بیش از 100 تخت روانپزشکی امروز در کرمانشاه افتتاح شد

116تخت روانپزشکی بیمارستانی، همزمان با افتتاح هزار تخت در سراسر کشور، بصورت ویدئو کنفرانس توسط وزیر بهداشت، امروز(25 دی) افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حسین کریم رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، در ارتباط ویدیویی افتتاح این تخت ها، گفت: به همت مسئولین وزارت بهداشت و همکارانم در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، امروز پروژه‌های بسیاری در استان در حال اجراست و یا به بهره‌برداری رسیده است.

کریم با اشاره به افزایش 100 درصدی تخت‌های روانپزشکی استان طی دو سال گذشته، اظهار کرد: تعداد تخت‌های روانپزشکی استان طی این مدت از 137 تخت با افزایش 116 تختی که امروز شاهد افتتاح آن هستیم، به 253 تخت رسیده است .

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: از این 116 تعداد، 85 تخت در بیمارستان فارابی، 15 تخت در بیمارستان محمد کرمانشاه، شش تخت در شهرستان جوانرود، شش تخت در شهرستان سنقروکلیایی و چهار تخت در شهرستان کنگاور مستقر است.

وزیر بهداشت نیز در این ارتباط با قدردانی از تلاش مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، ابراز امیدواری کرد: تعداد تخت های روانپزشکی استان در سالهای آتی افزایش بیشتری داشته باشد.
دکتر حسن قاضی زاده هاشمی همچنین بر توزیع مناسب تخت‌های روانپزشکی در سراسر استان کرمانشاه تاکید کرد.

انتهای پیام/ح



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار