ضرورت راه‌اندازی شهرک فناوری برای استان کرمانشاه

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در ضرورت راه‌اندازی شهرک فناوری برای استان، گفت : ۷۰ درصد از ۳۳۰ واحد فناوری تحت حمایت به مرحله تولید اولیه رسیده، اما برای تولید انبوه نیاز به زیرساخت و فضا دارند.

مسلم حدیدی، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه با اشاره به حمایت از ۳۳۰ واحد فناوری در استان، گفت : ۷۰ درصد از این واحد‌ها به مرحله تولید اولیه رسیده، اما برای تولید انبوه نیاز به زیرساخت و فضا دارند.

وی، از تلاش جدی مجموعه استان برای راه‌اندازی شهرک فناوری باهدف ایجاد اشتغال پایدار و مولد خبر داد، تصریح کرد: ان‌شاءالله این پروژه در پروژه‌های دور دوم سفر رئیس جمهور در راستای رشد اقتصادی استان جا خواهد داده شد تا حداقل در فاز اول زیرساخت‌های لازم را برای ۵۰ هکتار تأمین کنیم که با ایجاد حوزه هاب دانش‌بنیان در استان، شاهد صادرات این حوزه و به کشور‌های همسایه خواهیم بود.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در ضرورت راه‌اندازی شهرک فناوری برای استان، خاطرنشان کرد: ۲۰ درصد رشد اقتصادی استان برعهده شرکت‌های دانش‌بنیان است، بنابراین هرچه بستر کار را برای فعالیت دانش‌بنیان‌ها توسعه دهیم به اقتصاد و توسعه استان کمک شده است.

وی در بیان اقدامات صورت گرفته در راستای اشتغالزایی از بلوغ شرکت‌‎های فناور و مزیت اشتغالزایی سخن گفت و افزود: واحد‌های فناوری که به بلوغ رسیده‌اند برای توسعه بازار خود به ظرفیت نیروی انسانی نیاز دارند که در این راستا با تعریف کارگزارانی و در اختیار قرار دادن فضا، اشتغال در توسعه صنایع فرهنگی نرم ایجاد شده تا علاوه بر تولید داخلی، صادارت توسعه صنایع فرهنگی داشته باشند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار