کرمانشاه ؛

تلاش برای ثبت نشان تجاری تولیدات استان

معاون امور صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان گفت: استان کرمانشاه دارای ظرفیت ها و توانمندی های زیادی در عرصه اقتصادی است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛محمدی به اهمیت موضوع ثبت برند در تولیدات استان اشاره کرد و ادامه داد : ما به دنبال این هستیم که علاوه بر ثبت نشان تجاری تولیدات استان ، این برندها را به صورت کشوری و حتی جهانی معرفی کنیم.

محمدی افزود : هم گرایی خوبی بین دستگاه های اقتصادی استان از جمله شرکت شهرک های صنعتی استان ، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی وجود دارد و از این فرصت به وجود آمده در جهت توسعه استان باید استفاده کنیم و بتوانیم نام و نشان تولیدات استان را در منطقه معرفی نماییم.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کرمانشاه استمرار در کیفیت تولیدات استان را به عنوان اولین گام در ثبت نام و نشان و برند تأکید کردو گفت: در تولید باید یک نگاه تاکتیکی و رو به جلو داشت به طوریکه صرف تولید نباشد بلکه بازاریابی در اولویت تولید قرار گیرد .

نعمت اله  حقیقی از دیگر مشکلات پیش روی تولید را مشکلات مدیریتی عنوان کرد و ادامه داد : عمده مشکل واحدهای تولیدی ما که بیشتر با رکود مواجه شده اند، مشکلات مدیریتی است و همان نگاه تاکتیکی به تولید نداشته اند و بنگاه های ما مبتنی بر ساختار درست نیستند .
 
 وی از مهمترین کارهایشان تولید بدون کارخانه باشد زیرا ما در استان مشکل تولید نداریم و تنها مشکل در فرآیند توزیع و بازار است که مشکل عمده آن در تجارت خارجی است .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار