دومین دوره لیگ جهانی بسکتبال دانشجویان؛

قرعه سخت به نام بسکتبالیست های ایرانی افتاد

دومین دوره رقابتهای لیگ جهانی بسکتبال 3*3 دانشجویان در حالی انجام شد که تیم دانشگاه پیام نور نماینده ایران در یک قرعه بسیار سخت با تیم های صربستان، آفریقای جنوبی و آمریکا هم گروه شده است.

قرعه سخت به نام بسکتبالیست های ایرانی افتادبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دومین دوره مسابقات لیگ جهانی بسکتبال 3 * 3 دانشجویان با حضور 16 تیم از امروز به میزبانی کشور چین آغاز می شود قرعه کشی این رقابتها روز گذشته در محل این مسابقات برگزار شد.

تیم بسکتبال دانشجویان پیام نور ایران در گروه دوم و در مصاف با تیم های صربستان(کراگو جواک - قهرمان اروپا)، آفریقای جنوبی (ژوهانسبورگ) و آمریکا (ایندیانا) قرار گرفت ،حاضرین در این دیدارها از این گروه به عنوان گروه مرگ نام بردند. 

همچنین تیم های حاضر در این مسابقات در چهار گروه در دور مقدماتی قرعه کشی شدند که در پایان این مرحله دو تیم از هر گروه به دور بعد راه خواهند یافت. 
گروه بندی این رقابتها به این شرح است: 
گروه A:
1- فرانسه 2- ماکاءو 3- اوگاندا 4- چین تایپه
گروه  B:
١- صربستان ٢- جمهوري اسلامي ايران ٣- افريقاي جنوبي ٤- ايالات متحده امريكا
گروه  C: 
١- سويس ٢- نيوزلند ٣- استراليا  ٤- كرواسي
گروه D :
1- آرژانتين ٢- چين (A) ٣- چين (B) ٤- كانادا

مسابقات لیگ جهانی دانشجویان بسکتبال از امروز جمعه در شهر ژیان چین آغاز خواهد شد همچنین برترین تیم های هر قاره در این رقابتها مجوز حضور داشتند و تیم بسکتبال دانشگاه پیام نور ایران که به عنوان نماینده کشورمان تیرماه سال جاری در رقابتهای قهرمانی آسیا به مقام قهرمانی دست یافته بود به عنوان نماینده ایران و قهرمان آسیا در این دیدارها حاضر است.
 
تیم بسکتبال دانشجویان ایران در اولین دیدارخود در چارچوب دور مقدماتی عصر امروز به مصاف تیم آفریقای جنوبی خواهد رفت. تیم ایران در دومین دیدار جمعه شب نیز به مصاف تیم آمریکا می رود و نماینده کشورمان در مسابقات قهرمانی بسکتبال 3*3 دانشجویان جهان درآخرین مسابقه خود در دور مقدماتی روز شنبه اول آبان ماه با صربستان رقابت خواهد کرد. 

این دومین دوره لیگ جهانی بسکتبال 3*3 دانشجویان است که از 3 آبان به میزبانی شهر ژیامن کشور چین برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار