بیسفون ،ابزار ارتباطی جایگزین وایبررا بهتر بشناسید

یکی از نرم افزارهایی که می توان به صورت ارسال پیام و حتی تماس صوتی و تصویری با دوستان ارتباط برقرار کرد نرم افزار بیسفون است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،امکان برقراری ارتباط بین مخاطبین به صورت ارسال پیام، صوت، ویدیو و یا حتی تماس صوتی و تصویری  از ویژگی های نرم افزار خارجی  به نام وایبر است که امروزه خیلی از افراد را علاقه مند خود کرده است اما با رشد چشمگیر ارتباطات بر بستر اینترنت و استفاده وسیع از تلفن های همراه هوشمند اپلیکیشن های متنوعی در این زمینه توسط تولیدکنندگان داخلی ساخته شده است.

بیسفون یکی ازابزارهای ارتباطی مبتنی بر تلفن همراه و نرم افزاری جایگزین وایبر است که به گونه ای طراحی شده تا شباهت زیاد به قابلیت های موجود تلفن همراه داشته باشد ودر شبکه های WiFi  وهمچنین GPRS و3G قابل استفاده است.

بابک فرخی مدیر پروژه نرم‌افزار بیسفون است واین نرم افزارمحصولی مشترک از شرکت‌های بیستاک و ایمن پردیس است؛ کار طراحی این نرم‌افزار از حدود 2 سال قبل آغاز شده است.

با نصب این نرم افزار می توان گروه های کاری یا دوستان ساخت و تماس تلفنی رایگان برقرار و پیامک ارسال کرد.این نرم افزار را می توان از AppStore(برای گوشی های iPhone) وGoogle play  یا کافه بازار (برای گوشی های مبتنی بر Android) دریافت ونصب کنید.


انتهای پیام/

برچسب ها: بیسفون ، ابزار ، داخلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار