افزایش تخت‌های بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی

نهصد تخت جدید بیمارستانی امسال به دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اضافه می‌شود.

 

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اراک در حاشیه بازدید راویان پیشرفت از طرح‌های درمانی گفت: امسال ۹۰۰ تخت جدید به تخت‌های دانشگاه علوم پزشکی اضافه می‌شود که البته تعدادی از این تخت‌ها جایگزین تخت‌های قبلی است.

دکتر امانی افزود: با توجه به اینکه به زودی شاهد افتتاح بیمارستان‌های ولی عصر، فاز سوم بیمارستان آیت الله خوانساری و بیمارستان فوق تخصصی زنان و زایمان (سینا، رضایی، آشتیانی) خواهیم بود، امروز راویان پیشرفت، روحانیون، ائمه جماعات شهر اراک مطبوعات، خبرنگاران و اصحاب رسانه از این مراکز در مانی باید و در جریان روند ساخت و پیشرفت ان‌ها قرار گرفتند.

او گفت: در دولت سیزدهم پیشرفت‌های خوبی در حوزه نظام سلامت و درمان استان اتفاق افتاده و راویان پیشرفت از نزدیک شاهد پیشرفت، موفقیت‌ها و دستاورد‌های درمانی بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اراک گفت: فاز سوم بیمارستان ایت الله خوانساری اراک که با مشارکت خیرین احداث شده تمام اقدامات آن ماه آینده انجام می‌شود.

دکتر امانی افزود: بیمارستان فوق تخصصی زنان و زایمان نیز مدر این می‌تواند بیمار بگیرد و طبقات یک تا ۱۰ بیمارستان ولی نیز تکمیل شده و نواقصی دارد و که در حال برطرف شدن است و منفی یک و دو هم پیشرفت خوبی دارد که امیدواریم تا آخر ماه آینده کار ابنیه و تاسیسات به اتمام برسد و بتوانیم شاهد بهره برداری آن باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.