نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵ درصد رسید + جدول

بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه به ۲۳.۵ درصد رسید.

طبق آمار بانک مرکزی، میانگین وزنی نرخ بهره بین بانکی در هفته‌ای که گذشت نسبت به هفته قبل‌تر از ۲۳.۵۱ درصد به ۲۳.۵ درصد در هفته منتهی به چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه رسید.

نرخ بهره بین بانکی

برچسب ها: نرخ بهره ، بانک مرکزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
بهره مگه همون ربا نیست؟؟؟؟؟ اها برای بانک ها حلاله !
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۲۱:۳۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
یا ایها الذین آمنوا اتقوا الله و ذروا ما بقی من الربا ان کنتم مؤمنین. فان لم تفعلوا فاذنوا بحرب من الله و رسوله. و ان تبتم فلکم رؤوس اموالکم لا تظلمون و لا تظلمون.[۱]
‌ای گروندگان به خدا، از خشم و عذاب خدا بپرهیزید و آنچه از ربا در دست شما مانده؛ بگذارید و بگذرید، اگر ایمان آورده‌اید.
پس اگر باز نایستید از ربا خواری، پس به جنگ با خدا و رسول او برخاسته‌اید، و اگر توبه کنید و باز گذارید آن را، سرمایه شما از آن خودتان است. نه شما ستم کار باشید و نه ستم کش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
بانک وقتی سود ۲۳درصد به سپرده اش میده از اون طرف هم مجبور هست که ربا از وام گیرنده اش بگیره تا اون سودی که متعهد شده را به پولدار بده بنابر این نمیتونه تو این طرحها مشارکت کنه و این طرحها و امثال اینهم شکست میخوره و افتتاح شش هزار خانه در برابر ادعای ساخت چهار میلیون خانه باعث خنده دردآور مردم میشه .باید مثل کشورهای دیگه سود که هیچ مالیات و کارمزد نگهداری در بانک هم از پولدار بگیرند اونوقت ببینند که قفلهای کشور باز میشه یا نه . آنوقت میبینند اصلا نیازی نبوده یک درصد هم رشد نقدینگی سالانه داشته باشند (نقدینگی که تو کشور ما هست الان یا راکد هست یا مثل سیل جاریش کردند و اصلا تو بخش تولید نمیره چون پولدارها را هم خود دولت خیلی راحت پول رو پولشون می‌گذاره ) .چرا بانکها و باید سود بیست و سه درصد به پولدارها بدهند . چرا دولت هر ساله باید برا تامین سرمایه اش حاضرشه اوراق مشارکت برا پولدارها چاپ کنه با سود تضمین شده خودشا زیر بار پول ربای پولدارها ببره . پولدار هم مفت مفت بخوره و بگرده اضافه اش را هم بگیره بندازه تو چرخه دلار و سکه و طلا و زمین و ماشین و...پول رو پولش بره فاصله طبقاتی میشه همین پولدار مفت بخوره و کارگرهم که برا تولید و پول کشورش زحمت میکشه دستش از تولیدات خودش که تو قفسه‌های فروشگاههاست کوتاه . باعث همه ی تورم و بیچارگی دولتها تو اجرای طرحاشون از جمله این طرح همین سودها و رباهای بانکی هست که داده میشه و گرفته میشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
تا لحظاتی دیگر خبر توافق آتش بس اعلام میشود؟ کمپانی های نفتی و سرمایه داران بازارهای طلا و ارز دیجیتال خبرها را دو هفته زودتر از شما مردم عادی باخبر میشوند.پس قیمتهای جهانی را روزانه نگاه کنید.من که سه هفته است دارم میگم دارند توافق میکنند.
قیمت نفت جهانی و بیت کوین داره پایین میاد؟بیت کوین تا محدوده 43 تا 48 هزار پایین میاد.
قیمت سکه و طلا 18 عیار و صندوق های طلا هم پایین تر میان؟سکه احتمالا تا محدوده 35 یا 38 میلیون می رسد.
قیمت دلار و تتر داره پایین میاد؟ شاید تا محدوده 55000 تا 59000 بیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
شما همونی نیستید که هرروز یه سهم تو بورس معرفی میکردین و نمودار میکشیدین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
اینکه تورم ۵۰ درصد دربعضی کالاها ۱۵۰ درصد باشد نرخ بهره بانکی ۲۳ نشان از مدیریت ضعیف است
تورم ونرخ بهره بانکی باید برابر باشد تا از پول ملی حمایت شود.
Germany
ناشناس
۰۰:۳۱ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
نرخ بهره بانکی خودش دلیل اصلی تورم هست. بیشتر کردن نرخ سود سپرده بانکی یعنی سریعتر کردن روند نابودی اقتصاد.
آخرین اخبار