رادان:

ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: شواهد و پرونده‌های زیادی را به دست آوردیم، برخورد کردیم و ضربه زدیم که در آینده مشخص می‌شود.

سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردمی حمایت از طرح نور (عفاف و حجاب) فراجا که در میدان شهدای مشهد برگزار شد اظهارداشت: مردم ما همواره ثابت کردند در هر موضوعی در کنار انقلاب و یاران انقلاب هستند، سپاسگزار بی کران هستیم از خداوند و ولی امرمان امام رضا (ع) و شکر به خاطر اجرای امر قانون که تا امروز در حال انجام است.

وی افزود: مردمی که در کنار شهدا هستند و از خانواده شهدا هستند و جانبازان و ایثارگرانی که همواره پای نظام و انقلاب هستند و افتخاری بالاتر از این موضوع وجود ندارد و قدردان و دست بوس تمامی مردم کشورم هستم؛ هیچ تردیدی برای نیروی انتظامی وپلیس و خدمتگذار در جامعه‌ای که دارای این روحیه انقلابی است وجود نخواهد داشت و تا شما در صحنه هستید و هشیار و بیدار هستید هیچ دشمن بیرونی و خناس داخلی نخواهد توانست نقشه‌های شوم خود را اجرا کند و تا شما مردم هستید، خار چشم دشمن هستید و خواهید بود.

سردار رادان ادامه داد: بدانید که ما امروز با پشتوانه‌ای که از حضرت حق و امام رضا (ع) در خود می‌بینیم و حمایت و دعای خیر شما با هوشمندی تمامی آسیب‌های جامعه را رصد می‌کنیم، آسیب‌هایی که از جنس قانون گریزی است، برای اینکه بتوانیم با این ناهنجاری‌ها و شبهه افکنی‌ها و قانون گریزی مبارزه کنیم تمام توانمان را به کار می‌بریم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: شواهد و پرونده‌های زیادی را به دست آوردیم، برخورد کردیم و ضربه زدیم که در آینده مشخص می‌شود که چگونه تحت نقشه شوم دشمن می‌خواستند جوانان و دختران ما را بگیرند و ناهنجاری را گسترش دهند و ضد ارزش‌هایی که اگر یک رفتار عادی شود ارزش، ضد ارزش و ضد ارزش در جامعه ارزش می‌شد و حجاب که ارزش است ضد ارزش می‌شد و این برنامه دشمن خارجی و داخلی است و سالیان سال وقت گذاشتند و تلاش کردند.

وی خاطرنشان کرد:دشمن ۴ هدف را دنبال می‌کرد؛ جامعه از اخلاق و فضیلت تهی شود و ضد ارزش ارزش شود و انحراف و کج روی را تبدیل به سکه رایج کنند و خانواده را دچار گسستگی کند و دیگر خانواده‌ای وجود نداشته باشد و روابط پنهان و آشکار در جامعه نهادینه و ارزش شود و امنیت اخلاقی و روانی جامعه را آسیب بزنند؛ چرا که اگر امنیت روانی آسیب دید آن جامعه بی اخلاقی را امنیت می‌داند.

سردار رادان در حمایت از پلیس برای اجرای طرح نور گفت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

فرمانده انتظامی کشور با بیان این مطلب که با قدرت پای میراث این ملت در عرصه‌های فرهنگی و ارزش‌های دینی خواهیم ایستاد اظهار داشت: اینطور نیست که اجرای این طرح، یک تصمیم خلق‌الساعه برای برطرف‌کردن یک آسیب باشد. شواهد متقن و دقیقی وجود دارد که ثابت می‌کند برنامه‌ریزی در کار بوده تا امنیت اخلاقی و نظام رفتاری مردم ما تغییر کند.

سردار رادان ادامه داد: به‌زودی از این شواهد رونمایی خواهیم کرد؛ این نقشه شوم دشمنی بود که اراده داشت جوانان و به‌خصوص دختران عزیز ما را از ما بگیرند و شکلی از ناهنجاری را نهادینه کنند که چشم‌ها و گوش‌ها به‌تدریج به آنها عادت کند.

فرمانده انتظامی کشور تبدیل حجاب به ضدارزش و تبدیل تن‌نمایی به ارزش را راهبرد اصلی دشمن در جنگ نرم فرهنگی دانست گفت: پس از جنگ تحمیلی بود که دشمن درک کرد نخواهد توانست در عرصه جنگ سخت به اهداف خود برسد؛ بنابراین زمانی که صدای خمپاره و تانک خاموش شد، خاک‌ریز تقابل به عرصه‌های فرهنگی انتقال پیدا کرد و این نفوذ زمانی ادامه پیدا کرد که ما غافل شدیم.

وی افزود: می‌خواستند کاری کنند که اخلاق در جامعه بی‌فضیلت شود، انحراف و کج‌روی سکه رایج بین مردم باشد، خانواده دچار گسستگی و فروپاشی شود و دشمن می‌داند مردانی که می‌توانند در جبهه‌های مختلف حضور پیدا کنند، از دامن مادران نجیب و خانواده‌های باحیا پرورش پیدا می‌کنند.

سردار رادان خاطرنشان کرد: دشمن دنبال تکرار توطئه آندلس است تا جوان غیور به جوان شهوت‌ران، عیاش و بلهوس تبدیل شود. آن زمان دیگر کدام جوان به دفاع از حرم خواهد رفت؟ کدام جوان در فتنه ۸۸ و اغتشاشات ۱۴۰۱ سینه برای دفاع از اسلام سپر خواهد کرد؟ این نفوذ به‌دنبال رخنه در لایه‌های مختلف فرهنگی جامعه بود. شما به یاد دارید سند ۲۰۳۰ را می‌خواستند در نظام تعلیم و تربیت وارد کنند تا بی‌غیرتی و بی‌تفاوتی به فرهنگ رایج آموزش‌وپرورش کشور تبدیل شود. تغییر‌ها که ایجاد شود، استحاله میسر خواهد بود و پس از استحاله، براندازی در دسترس است. بااین‌حال، دشمن جاهل ملت بازهم اشتباه محاسباتی کرد و در برنامه‌ریزی خود به حساب نیاورد که این مردم، ولی‌فقیه دارند. 

فرمانده انتظامی کشور اظهار داشت: توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است، از همه برادران و خواهران هم‎وطنم دعوت می‎کنم یک‎بار دیگر به دشمن یک «نه» بزرگ بگویند؛ ما هم با حمایت رئیس‌جمهور انقلابی، رئیس محترم قوه‌قضائیه، نمایندگان ملت در مجلس و به اذن قانون در صحنه هستیم و اینجا در محضر امام رضا (ع)، به خون شهدای حرم، امنیت و سلامت قسم می‌خوریم و با شما ملت پیمان می‌بندیم که تا حمایت شما مردم با ما باشد، در این جنگ شناختی، لحظه‌ای آرام‎وقرار نخواهیم داشت و در دفاع از عفت زنان و دخترانمان درنگ نخواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ضربات سنگینی سال ها به زندگی ما زدید که هنوز جاش رو بدنمون معلومه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
باشه. ..‌‌
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۱:۲۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
خودباوری و خود ستایی و خودخواهی بیش ازحد که منجر به تمجید از خود شده است یه خورده سادگی نیست
Iran (Islamic Republic of)
منفرد
۲۰:۱۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جلوی مافیای که سرعت گیر بیخود درست میکنند ومصرف بنزین در کشور ۳۰ درصد افزایش دادند بگیرید البته نمی تونید
Iran (Islamic Republic of)
غلامی
۱۵:۲۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام
باید که به سردار رادان از بابت زحمات بی شائبه و بی منت ایشان بابت برنامه ریزی برای برخورد با عوامل ضدفرهنگی و ضدحجاب و عفت عمومی دست مریزاد گفت ، و قدردان جناب رادان و همکاران ایشان بود ، از خداوند توفیق روزافزون برای مجموعه دست اندرکاران این طرح آرزومندم .
از تبریز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جوزف بورل رئیس پارلمان اروپا باید پاسخگو باشد
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۱:۱۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ترویج بی حجابی یک کار سازمان یافته و هدایت شده از خارج کشور میباشد. مسئله باید عمیق بررسی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
شما که حرف از رضایت مردم میزنید یه نظرسنجی بذارید ببینیم چند درصد با کارای شما موافقن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
نقشه شوم دشمن همان زمین خواری امثال کاظم صدیقی است نه تار موی بانوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
لطفا با همین اقتدار با مفاسد اقتصادی نیز مبارزه کنید چون ریشه خیلی از ناهنچاریهای اجتماعی و فرهنگی و ... فساد اقتصادی و رانت بازی رده های بالای مدیریتی در کشور هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
از کدوم حمایت حرف میزنی ؟؟؟؟
اکثریت مردم با طرح به اصطلاح نور شما مخالفن
و اینکه شما برو مسئولینی که به مردم ظلم کردن رو بگیر
که در اینصورت اول باید خودتو مجازات کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
نکنید این کارها را نکنید ، بگیر و ببند نکنید . مشکلات فرهنگی را با زور و نیروی نظامی نمی توان حل کرد . از ما گفتن وضع بدتر میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
حمایت که به حرف نیست . آمار پایین ۴۰ درصدی مشارکت مردم در انتخابات مجلس نشان از حمایت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
شیخ راضی یاسین می‌گوید که اجبار در هرکاری باعث رشد آن می‌شود. مطمان باشید با این اقدامات شما و بگیر و ببندها حتی افراد محجبه هم بی حجاب می‌شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
درود بر حقگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
مرسی فراجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام.مشکل ما فقط لباس های نا متعارف هست که فروشگاه ها می فروشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
خدا قوت سردار عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
درود درود درود بر نیروی انتظامی، جان ما هستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
درود بر رادان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
دمت گرم سردار رادان
خداوند پشت و پناهتون ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
دمت گرم. خیلی مردی به قرآن. مرد تر از همه مردها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
فقط سه تا مرد داریم سردار رادان سردار سلامی خدابیامرز سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
لطفا در برخورد با بدحجابی حدود شرعی و حرمت دختران و زنان مملکت را رعایت کنید .در ضمن بر تولید و واردات لباسهای نامناسب هم کنترل و نظارت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
بی حجاب ها که مسائل شرعی را قبول ندارند و نمیفهمند مگر بی حجاب ها حرمت قانون را نگه میدارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ناشناس ارسالی ۱۳ اردیبهشت فقط تو حدود شرع رو‌میفهمی که چشم و فکر هرز و هیز داری و مدام به فکر صیغه و صیغه بازی هستی چه زن باشی چه مرد.