سلامتی و امنیت، ماموریت های مشترک آتش نشانی و نیروی انتظامی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند گفت: سلامتی و امنیت مردم، ۲ ماموریت مهم نیروی انتظامی و آتش نشانی است.

اولین نشست هماهنگی فرمانده پلیس پیشگیری انتظامی شهرستان زرند و سازمان آتش نشانی برای افزایش تعاملات و همکاری‌های دوجانبه برگزار شد.  

در این نشست که با حضور سرهنگ دانشی رئیس پلیس پیشگیری، محمد مهدی ضیاءالدینی معاون خدمات شهری شهرداری، سرهنگ دوم احمد قاسمی جانشین پلیس پیشگیری، مرتضی بخشی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند برگزار شد به همکاری و تعامل آتش نشانی و نیروی انتظامی در خدمت رسانی شایسته به مردم اشاره شد.

سرهنگ روح الله دانشی، رئیس پلیس پیشگیری در این نشست ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه شهرداری و سازمان آتش نشانی شهرداری زرند گفت: خوشبختانه تعامل خوبی بین این نهاد‌ها وجود دارد که ثمره آن افزایش خدمات‌رسانی به مردم شده است.

وی افزود: تعامل و هماهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با نیروی انتظامی این شهرستان در خصوص آموزش و عملیات ها، فناوری، آمادگی و اعلام از سوی ناجا در زمان بروز حوادث طبیعی و غیر طبیعی جای قدردانی دارد.

رئیس پلیس پیشگیری شهرستان زرند گفت: نیروی انتظامی، خواستار تعامل بیشتر با سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی می‌باشد و در همه حوادث در کنار آتش‌نشانان خواهد بود.

محمد مهدی ضیاءالدینی، معاون خدمات شهری شهرداری زرند نیز پشتیبانی پلیس از سازمان آتش نشانی را قوت قلبی برای آتش نشانان و اجرای موفق مأموریت‌های سازمان آتش نشانی دانشت و گفت: جای خرسندی است که امروز نتیجه این همکاری و تعامل ها، ایمنی بیشتر شهروندان را به همراه دارد.

وی تصریح کرد: پلیس و آتش نشانی ماموریت‌های متنوع و مشترک زیادی دارند که باید در آن ها همکاری و همراهی وجود داشته باشد تا بهترین نتایج حاصل شود.
 
ضیاء الدینی با اعلام اینکه زرند همواره دارای حوادث مختلفی می‌باشد، گفت: باید تعاملاات و همکاری‌های این دو نهاد بیشتر از هر زمان دیگری باشد.

مرتضی بخشی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند سلامتی و امنیت مردم را ۲ ماموریت مهم نیروی انتظامی و آتش نشانی دانست و گفت: برگزاری چنین نشست‌هایی می‌تواند کمک موثری به کلیه نیرو‌های امدادی و انتظامی در زمان بحران کند.

وی افزود: این سازمان آمادگی دارد تا ضمن برگزاری کلاس‌های آموزشی برای نیرو‌های انتظامی و نظامی  برای  امنیت بیشتر شهر گام بردارد.

رئیس سازمان آتش نشانی زرندضمن ارائه گزارشی از حوادث سال ۱۴۰۲ شهر زرند بیان داشت: اگر تعاملات این ۲ نهاد افزایش پیدا کند، قطعا در زمان‌های بحران کار نیرو‌های آتش نشانی با سرعت و جدیت بیشتری به انجام خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار