اجرای بیش از ۷۵۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در استان کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از اجرای بیش از ۷۵۰ برنامه فرهنگی طی هفته معلم در استان کرمان خبر داد.

رضا رضایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و هفته معلم، گفت: در استان کرمان، بیش از ۴۳ هزار همکار فرهنگی داریم که در ۳۳ شهرستان و منطقه آموزش و پرورش استان مشغول فعالیت هستند و آموزش قریب به ۷۵۰ هزار دانش‌آموز استان با دستان توانای این معلمان رقم می‌خورد.

وی بیان کرد: امروز توفیقی نصیب ما شد که در نخستین روز هفته بزرگداشت مقام معلم، معلمان نمونه استان کرمان به همراه مسئولان آموزش و پرورش در کنار همکاران ما از سراسر کشور خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شرف یاب شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: امسال از استان قریب به هزار نفر در طرح معلم نمونه شرکت کردند که بین این معلمان، ۱۲ معلم نمونه استانی و یک معلم نمونه کشوری داریم.

وی به برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در استان کرمان، اشاره کرد و گفت: در این هفته، غبارروبی و عطرافشانی گلزار‌های شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و حضور مسئولان استانی در مدارس را داریم.

رضایی با اشاره به اینکه تجلیل از معلمان نمونه استان کرمان در این هفته، بیان کرد: آیین محوری گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از معلمان استان روز ۱۷ اردیبهشت‌ماه با حضور مسئولان استانی در پردیس دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش میهمان ویژه این مراسم است، افزود: از مسئولان استان خواسته شده است  که معلمان خود را به ما معرفی کنند که در این مراسم از این معلمان با حضور خود مسئولان قدردانی شود و این کار برای اولین بار در کشور انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه با اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان گوشه‌ای از زحمات معلمان جبران شده است، گفت: البته هنوز تا رسیدن به قله فاصله داریم و امیدار هستیم که مسئولان پیگیری بیشتری برای رفاهیات معلمان داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار