برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون اسکیت

نخستین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون اسکیت امروز (سه‌شنبه) به ریاست هنرجو و با حضور تمامی اعضا برگزار شد.

 نخستین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون اسکیت در سال ۱۴۰۳ امروز (سه‌شنبه) به ریاست مجید هنرجو، رئیس فدراسیون و با حضور تمامی اعضا در سالن جلسات فدراسیون برگزار شد.

علیرضا نصیری و مریم وفاخواه نواب رئیس فدراسیون به همراه حمیدرضا بخارایی دبیر کل فدراسیون، شهرام نظری، رسول نوروزی، امیررضا آشورماهانی، محمدرضا فضلی، محمد محسن هنرجو، سارا فرشتیان به همراه مرتضی جوان و حسن خسروی از دیگر اعضای حاضر در این جلسه بودند.

در ابتدای این جلسه هنرجو ضمن خوشامدگویی و خیرمقدم به تمامی اعضا صحبت‌های خود را با موفقیت اسکیت‌بازان در سال گذشته آغاز و عنوان کرد: سال گذشته بچه‌های ما در تمامی رویداد‌ها اعم از قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و همچنین قهرمانی جهان اعزام شدند و خوب کار کردند. هر چند در هانگژو برخی از نفرات ما با بدشانسی مواجه شدند و نشد که زحمات و تلاش‌های آنها منجر به کسب مدال شود.

او افزود: حاصل تمام این اعزام‌ها منجر به کسب ۴۱ مدال شد و بدون شک نباید از زحمات روسای هیئت‌های استانی و سایر ارکانی که در این موفقیت‌ها نقش ویژه‌ای ایجاد کردند به سادگی گذر کرد.

رئیس فدراسیون اسکیت با اشاره به تقویم فشرده در سال جاری گفت: در تقویم سال جاری خودمان رویداد‌های بین‌المللی آسیایی و جهانی را گنجانده‌ایم مانند ورلدگیمز (المپیک اسکیت)، بازی‌های داخل سالن آسیا و بازی‌های بین‌المللی نوروز که از اهمیت بسزایی برای ما برخوردار هستند. در راستای رقابت‌های بین‌المللی نوروز رایزنی‌های فشرده‌ای را با مقامات بیش از چهل کشور انجام داده‌ایم تا بتوانیم پذیرای آنها در این رویداد باشیم.

هنرجو به بحث زیرساخت‌های استانی اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه در بحث زیرساخت‌ها هیئت‌های استانی در جهت احداث پیست فعالیت دارند و باید با حمایت و اقدام روسای هیات استانی این مهم رقم بخورد تا در تاریخ اسکیت ماندگار شود.

او درباره خوابگاه آکادمی ملی اسکیت آزادی، گفت: بحث مرمت و بهسازی خوابگاه را در دستور کار قرار داده‌ایم تا آن را به مرحله اجرا و علمیاتی برسانیم. مطمئنم اگر این کار انجام شود ملی‌پوشان از لحاظ بحث اسکان دچار هیچ مشکلی نخواهند شد.

همچنین در جریان این جلسه آیین‌نامه‌های مربوط به رشته اسکیت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار