رشد ۳ برابری افتتاح پروژه‌های آزادراهی در کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با ساخت و بهره‌برداری از ۲۴۲ کیلومتر آزادراه شاهد رشد ۳ برابری ساخت و بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی هستیم.

خیرالله  خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: توسعه شبکه حمل و نقل کشور در سال گذشته و حجم عملیات اجرایی صورت گرفته در پروژه‌ها رشد بسیار خوبی داشته است.

وی ادامه داد: ۳۲ میلیون متر مکعب عملیات خاکی معادل احداث یک سد خاکی در کنار حفاری ۱۸.۳ کیلومتر تونل که لاینینگ ۱۷.۴ کیلومتر آن هم تکمیل شده‌است.  

معاون وزیر راه و شهرسازی  با بیان اینکه   ۲۴۲ کیلومتر مسیر آزادراهی در سال گذشته افتتاح شده که با رشد ۳ برابری نسبت به میانگین سالانه روبرو بوده است بیان کرد: افتتاح ۲۳۲ کیلومتر راه آهن و بیش از ۸۰۰ کیلومتر راه و بزرگراه در کشور علاوه بر ثبت رکورد جدیدی در افتتاح سالانه پروژه‌ها نشان از عزم راسخ دولت در تکمیل شریان‌های حمل و نقلی کشور دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به توان و تخصصی مهندسین داخل کشور ادامه‌داد: خوشبختانه در حال حاضر مانعی در طراحی، نظارت و اجرای پروژه‌های راهسازی از نظر وجود ندارد و در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز، قابلیت اجرای سالانه حداقل حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه وجود دارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار