بذرپاش:

۲ میلیون و ۵۶۰ هزار ‌واحد مسکن در حال ساخت دا‌ریم‌

وزیر راه و شهرسازی گفت: ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار ‌واحد مسکن در حال ساخت دا‌ریم‌.

 

 مهرداد بذرپاش در آیین واگذاری ۷۲۵۶ واحد مسکن و زمین در قم با حضور رئیس جمهور، حضور مردم در مسکن مردم را امری مهم دانست و اظهار داشت: اگر مردم از ساخت مسکن فاصله بگیرند در این حوزه موفق نخواهیم داشت.

وی با اعلام خبر ساخت ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار واحد مسکن در سطح کشور افزود: ساخت مسکن کار سختی است و اگر مردم در این حوزه به ما کمک نکنند توفیقی نخواهیم داشت.

وزیر راه و بذرپاش با بیان اینکه در ساخت مسکن کار عظیمی در سطح کشور در حال انجام است، تصریح کرد: برخی مواقع اینقدر این اعداد و ارقام بیان می‌شود که از اهمیت می‌افتد، اما واقعا ساخت مسکن کار سختی است.

وی افزود: امسال، سالی پرکاری برای ما است و تا پایان آن، بسیاری از واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور ساخته و تحویل مردم می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در این ایام فرخنده دهه کرامت چه خبری بهتر از این که دولت سیزدهم خدمت دیگری را به مردم ارائه داد، ما در دولت قصد کردیم که دقیقه‌ای را برای خدمت و ساخت مسکن مورد نیاز مردم از دست ندهیم.

بذرپاش گفت: یکی از کارهای بزرگ دولت سیزدهم حرکت بزرگ مسکن سازی در کشور است، امسال هم رهبر معظم انقلاب با نام‌گذاری سال بر ضرورت استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت‌های مردمی در اجرای برنامه‌ها تاکید کردند.

وی افزود: دولت سیزدهم با توجه به تاکید رییس جمهور اهتمام دارد هرچه در اختیار دارد به میدان بیاورد، در کنار آن حضو مردم نیز به ساخت مسکن بیشتر، بهتر و ارزان‌تر کمک می‌کند.

بذرپاش در ادامه با بیان وضعیت قم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تاکید کرد: این استان در زمینه ساخت مسکن وضعیت خوبی دارد و اکنون ۷۱ هزار واحد در قم در حال ساخت است که این میزان بیش از میزان برنامه‌ریزی شده اولیه است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در کنار آن با اختصاص ۱۶ هزار قطعه زمین روستایی، می‌توان گفت میزان ساخت واحدهای مسکونی در قم به ۹۰ هزار واحد نزدیک خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۳۰ هزار واحد از طرح نهضت ملی مسکن قم در سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان ساخته می‌شود که خودش یک شهر جدید است و بخش مهمی از این واحدها تا پایان سال به مردم تحویل می‌شود.

بذرپاش ادامه داد: ساخت مسکن در شهر جدید پرنیان،‌ شهر قنوات و دیگر نقاط استان هم ادامه داد،‌ افزون بر این، ۶ هزار واحد نیز در بافت فرسوده قم ساخته خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از موضوع‌های مورد تاکید ما در جریان ساخت مسکن، کیفیت ساخت آن و همچنین ساخت مسکن ویلایی بوده‌ است، ما در این زمینه از تجربه‌های گذشته درس گرفته و از فرصت‌ها بهترین استفاده را می‌کنیم.

وزیر راه و شهرسازی در دومین سفر استانی رییس جمهور و اعضای دولت به قم، آیت الله رییسی را همراهی می‌کند.

برچسب ها: مسکن ملی ، ساخت و ساز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار