پیام تسلیت جامعه مدرسین در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی شهادت رئیس جمهور ایران اسلامی خادم الرضا آیت الله رئیسی و هیات همراه پیام تسلیتی صادر کرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی شهادت رئیس جمهور ایران اسلامی خادم الرضا آیت الله رئیسی و هیات همراه پیام تسلیتی صادر کرد؛ متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
شهادت رئیس جمهور مردمی و خدوم جمهوری اسلامی ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر خدمتگزاران به نظام مقدس اسلامی آیت الله آل هاشم امام جمعه محترم تبریز، دکتر امیرعبداللهیان وزیرمحترم امور خارجه و دکتر مالک رحمتی استاندار محترم آذربایجان شرقی و دیگر همراهان -رحمة الله علیهم اجمعین- در حادثه دردناک سقوط بالگرد، همه را داغدار کرد.

رئیس جمهور محبوب ما در سال‌های خدمت در نظام اسلامی در شمار برجستگان تدین و عمل انقلابی بود و در همراهی و همدردی با مردم و تبعیت از فرامین رهبری از هیچ تلاشی فرو گذار نبود.

این خادم آستان قدس رضوی و شاگرد مکتب اهل بیت -علیهم السلام-، آرزوی جان باختن در راه خدا را همیشه در دل داشت و در این حادثه مؤلمه به آرزوی دیرین خود رسید و خدا را در حین خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ملاقات کرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شهادت این فرزند مجاهد انقلاب اسلامی و دیگر شهدای این حادثه را به پیشگاه حضرت ولی عصر -عجل الله تعالی فرجه الشریف-، رهبر معظم انقلاب -مدظله العالی- و همه ملت شریف ایران، تسلیت عرض می‌کند و از خداوند متعال برای بازماندگان این شهیدان، صبر وشکیبایی و پاداش صابران و برای خود آنان علو درجات اخروی را مسألت می‌کند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار