۴۱ درصد آمریکایی‌ها نگران وقوع جنگ داخلی هستند

نتایج نظرسنجی جدید موسسه راسموسن نشان می‌دهد که ۴۱ درصد از رای‌دهندگان آمریکایی وقوع یک جنگ داخلی در پنج سال آینده را محتمل می‌دانند.

به نقل از دیلی میل، نتایج  نظرسنجی جدید موسسه راسموسن پنجشنبه منتشر شد و نشان می‌دهد ۴۹ درصد از رای‌دهندگان وقوع جنگ داخلی در آمریکا را غیرمحتمل دانسته و ۱۰ درصد نیز اعلام کردند که در این باره مطمئن نیستند.

به نوشته دیلی میل، ۴۱ درصد از رای‌دهندگانی که وقوع جنگ داخلی در پنج سال آینده را محتمل می‌دانند معادل ۱۰۶ میلیون نفر از جمعیت آمریکاست.

این نظرسنجی ماه گذشته میلادی با پرسش از هزار و ۱۰۵ رای‌دهنده آمریکایی انجام شد و نشان داد که زنان، جوانان و آمریکایی‌های غیرسفیدپوست بیش از سایرین نگران وقوع جنگ داخلی هستند.

موسسه راسموسن اعلام کرد که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا چشم‌انداز وقوع جنگ داخلی در این کشور نزدیک‌تر شده، زیرا رقابت میان جو بایدن و دونالد ترامپ در انتخابات باعث ایجاد شکاف میان رای‌دهندگان شده است.

در چنین شرایطی، آمریکایی‌ها نگران تکرار جنگ داخلی هستند که از سال ۱۸۶۱ تا ۱۸۶۵ در آمریکا رخ داد.

راسموسن گفت که بحث درباره بروز جنگ داخلی در آمریکا پس از اکران فیلم سینمایی جدید «جنگ داخلی» بیشتر شده است. این فیلم اکشن سیاسی یکی از فیلم‌های پرفروش حال حاضر آمریکاست.

گروه‌های جدایی‌طلب در آمریکا معتقدند که این فیلم گزارش تامل‌برانگیزی درباره بروز خشونت و هرج و مرج در ایالات متحده در آینده نزدیک است.

منبع: ایرنا

برچسب ها: جنگ داخلی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
آمریکا نمیتونه با نظام چند قطبی کنار بیاد و باید نابود بشه والا همه رو نابود میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ملت مستضعف آمریکا رو باید نجات بدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
باید آمریکا را از دست سیاسیون نظام سرمایه داری شیطان پرست وضد بشری نجات داد مرگ بر بایدن شیطان پرست
آخرین اخبار