فریاد «دروغگو» در میانه سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه + فیلم

در میانه سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه، یک زن معترض، او و دیگر مقامات رژیم را دروغگو خطاب کرد.

گیلاد نوام، یکی از مقامات وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی در روز دوم دادگاه لاهه که به درخواست آفریقای جنوبی و برای توقف حمله به رفح تشکیل شده، وقوع نسل‌کشی در غزه را رد کرد و مدعی شد که این پرونده «کاملا جدا از واقعیت‌ها و شرایط» است!

به گزارش الجزیره، در میانه ادعا‌های این مقام صهیونیست، یکی از زنان معترض سخنرانی او را قطع و مقامات رژیم صهیونیستی را «دروغگو» خطاب کرد.

معاون دادستان کل رژیم صهیونیستی که به عنوان نماینده رژیم مشغول سخنرانی بود، در ادامه از طرح حمله به رفح دفاع کرد و آن را ضروری دانست.

گفته می‌شود دادگاه لاهه از نماینده رژیم صهیونیستی خواسته اطلاعات بیشتری در خصوص شرایط انسانی غزه و مناطق تخلیه شده در رفح ارائه کند. دادگاه گفته است تل‌آویو تا حداکثر فردا ساعت ۴ عصر به وقت محلی فرصت دارد به این سوال پاسخ کتبی بدهد. 

آفریقای جنوبی از دادگاه لاهه درخواست کرده تا جلوی حمله به رفح را بگیرد و برای اجرای دستورات اولیه خود که زمستان سال گذشته صادر شد، به رژیم اسرائیل فشار بیاورد. این کشور اعلام کرد به دلیل تداوم حملات رژیم صهیونیستی وادار شده درخواست خود را برای تشکیل جلسه دادگاه تکرار کند.

نماینده آفریقای جنوبی روز گذشته اعلام کرد که دستورات اعلام شده در ماه ژانویه موثر نبوده‌اند، زیرا یا به اندازه کافی شفافیت نداشتند یا اینکه در عین شفافیت، اسرائیل تصمیم گرفته است که این دستورات را نادیده بگیرد.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
از ترس قبض روح شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مثل سگ می ترسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
لعنت به این رژیم کثیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
این بدبختها صهیون زاده ای بیش نیستند یعنی احمق و جانی و خودشیفته و طلبکار و اشغالگر و کودک کش متجاوز و یاغی و حرامی و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام از اول رژیم نسل کش کودک مزور کوردل اشغالگر غاصب صهیونیسم دروغگو بوده الان هم دروغ هایش برای ملت ها بیش از بیش آشکار شده خدا لعنت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
لاهه هم هیچ کاره است مثل سازمان ملل
آخرین اخبار