دیدار استاندار با خانواده شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران درحوزه سیستان

استاندار و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با ۵ خانواده شهید سیب سوران درحوزه سیستان دیدار و گفتگو کردند.

  روابط عمومی بنیاد شهید و امورایثارگران سیستان و بلوچستان،  استاندار و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در سفر به حوزه سیستان با حضور در منازل شهیدان: حسین سردشتی بیرجندی و بهزاد بارانی در زابل، محسن کمالی دوست و کاظم ملائی در نیمروز و اسماعیل بزی الله ری در زهک دیدار و گفتگو کردند.

 استاندار سیستان و بلوچستان در این دیدار گفت: خانواده شهدا بالاترین سرمایه خود را که فرزندانشان بودند تقدیم نظام کردند، بنابراین باید هرکاری که از دستمان برمی آید برای خانواده این افراد انجام دهیم تا مدیون آن‌ها نباشیم.

محمد کرمی با تاکید بر اینکه شهدا و خانواده آنان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و خدمت به آنان را وظیفه خود می دانیم، تصریح کرد: وظیفه و رسالت مسئولین، تداوم راه شهدا در حفاظت از کشور و نظام است، لذا در تلاش هستیم تا با حل مشکلات و مسائل پیش روی مردم، تامین آسایش، امنیت و رفاه ایشان، در مسیر شهدا گام برداریم.

 میرحسینی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند، زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است.

 شهیدان: محسن کمالی دوست، اسماعیل بزی الله ری، کاظم ملائی، حسین سردشتی بیرجندی و بهزاد بارانی در ۲۱ فروردین۱۴۰۳ در حمله مزدوران استکبار به دو خودروی گشت نیروی انتظامی که در حال ماموریت بودند در شهر سیب سوران به شهادت رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار