۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی آماده خدمات دهی به مسافران نوروزی

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: همزمان با ایام نوروز، ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در جاده‌های مواصلاتی استان آماده خدمات دهی به مسافران نوروزی و برنامه ریزی‌های لازم برای ارائه هرچه بهتر خدمات در حال انجام است.
علی پرتونیا افزود: کمیته مشترک نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی متشکل از اداره‌های کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و میراث فرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی، استانداری و ستاد اقامه نماز در قالب بازدید‌های متعدد بر عملکرد این اماکن نظارت می‌کنند.
وی افزود: در این بازدید‌ها رستوران، جایگاه سوخت، پارکینگ، رستوران، سرویس بهداشتی، مراکز خرید و نمازخانه‌های مجتمع‌های خدماتی رفاهی مورد بررسی قرار می‌گیرد و نواقص اخطار داده می‌شود.
پرتونیا گفت: مسافران نوروزی در صورت مشاهده تخلف در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی می‌توانند موارد را از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ انعکاس دهند.