برقراری بیش از ۱۱۲ هزار تماس با مرکز ۱۲۲ آبفا کردستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان کردستان به منظور رضایت حداکثری شهروندان سطح استان و ارائه خدمات بهتر و شایسته‌تر، اقدام به ایجاد و توسعه مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ نموده است.

محمد فرهاد با بیان اینکه بیشترین تماس‌ها با مرکز ۱۲۲ در حوزه آب و عمده آن‌ها مربوط به شکستگی یا قطعی آب است، گفت: در خصوص سایر بخش‌ها و همچنین وظایف مختلف شرکت آبفا، پاسخگویی و راهنمایی لازم به شهروندان داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز با بهره‌گیری از نیرو‌های آموزش دیده و متخصص، نرم افزار هوشمند تحت وب و افزایش اکیپ‌های عملیاتی، برای ارائه خدمات هرچه بهتر در بخش پاسخ‌گویی، اطلاع‌رسانی و ثبت درخواست‌های فوریتی و غیرفوریتی خدمات وسیعی را به صورت شبانه‌روزی به شهروندان ارائه می‌دهد.

فرهاد تصریح کرد: از طریق این مرکز به صورت ۲۴ ساعته همه حوادث آب و فاضلاب از زمان تماس مشترک تا هنگام رفع حادثه و نظرسنجی حسن انجام کار، رصد می‌شود که این امر موجب شده تا میانگین زمان رفع حوادث کاهش یابد.