افزایش خدمات الکترونیک بانکی درخواست مشتریان شد

امروزه فناوری وعلم وصنعت پیشرفت قابل توجهی کرده است و شاهد پیشرفت سیستم‌های فناوری اطلاعات به ویژه در بانکداری هستیم. تاسیس بانکداری الکترونیکی موجب سهولت رفاه حال مشتریان شده است.  اما با توجه به رشد تکنولوژی و فناوری برخی از بانک‌ها گاهی مشتریان از خدمات الکترونیکی مانند قرارداد‌های الکترونیکی بهره‌مند نیستند. 
این موضوع موجب گلایه مندی شهروندخبرنگار ما شد و با ارسال پیامی از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

لطفا خدمات غیرحضوری بانک ملی مثل قرارداد‌های الکترونیکی را پیگیری کنید اعطای تسهیلات غیرحضوری با قرارداد‌های الکترونیکی متاسفانه هنوز عملیاتی نشده است علی رغم شلوغی شعب وقفه در امور مشتریان می‌شود.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید