ثبت ۲۰ هزار تماس مردمی در بستر سامانه ۱۱۱

حجت الاسلام و المسلمین صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: با توجه به الفت بین رئیس جمهور و مردمان خراسان جنوبی، در سفر دوم وی به استان برای رسیدگی به مشکلات مردم اقدام به ایجاد ظرفیت ارتباط بین مردم و دولت کرده ایم.

او افزود: بیش از هزار نفر از نیرو‌های بسیج ادارات و نیرو‌های مردمی از آموزش‌های لازم برخوردار شده و مردم در بستر تماس‌های برخط با شماره ۱۱۱، می‌توانند مشکلات خود را بیان کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی بیان کرد: برای اولین بار در سفر‌های استانی، در خراسان جنوبی این ظرفیت فراهم شده که طی ۳ روز میز‌های خدمت (با حضور نمایندگان ۲۹ دستگاه دولتی و حکومتی) و سامانه ۱۱۱ برای ثبت مشکلات مردمی فعال باشند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ادامه داد: تاکنون ۲۰ هزار تماس تلفنی در بستر سامانه ۱۱۱ ثبت شده و نامه‌های مردم نیز دریافت و به زودی پیگیری خواهد شد.