سامانه پاسخگویی ۱۸۶۶ جهادکشاورزی آذربایجان غربی راه اندازی شد

نادر رحیمی معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: سامانه ۱۸۶۶ دریافت گزارشات مردمی در حوزه بازرسی و نظارت بر بازار کالا‌های اساسی مستقر در مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی استان، آماده دریافت گزارش‌های مردمی از تخلفات است که پس از دریافت این گزارش‌ها بازرسان ما جهت بررسی و نظارت در اسرع وقت اقدام می‌کنند.

وی اضافه کرد: یکی از نقایص در ارائه خدمات بهتربه مردم نداشتن سیستم پاسخگویی مناسب و منسجم بود که امیدواریم با راه‌اندازی مرکز تماس ۱۸۶۶، این نقیصه در برخورد با متخلفان برطرف و ضمن رضایت مندی شهروندان از روند بازرسی، نظارت بر بازار کالا‌های اساسی بیش از گذشته تسریع یابد.

‏رحیمی از شهروندان درخواست کرد هر گونه تخلفات صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، احتکارو سایر موارد را به سامانه‌های ۱۸۶۶، ۱۲۴ سازمان صمت یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.