قصه پر غصه مشتریان کوئیک به روایت شهروند خبرنگار

شرکت خودروسازی سایپا اواخر سال ۱۳۹۵ بود که کوئیک را با قیمت مناسب روانه بازار کرد. این خودرو توانست در زمان کوتاهی بین علاقمندان محبوبیت بالایی پیدا کند. اما شهروند خبرنگار ما که سه ماه گذشته نسبت به خرید آن اقدام کرده از تاخیر در تحویل خودرویش گلایه کرده و با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این مشکل شده است.


متن پیام شهروند خبرنگار

سلام وقت بخیر من ۳ ماه قبل از سایپا کوئیک ثبت نام کردم و خودرو پلاک شده، ولی حمل خودرو برای انتقال به نمایندگی انجام نمی‌شود و سایپا هم اعلام می‌کند که مشکل از پیمانکار حمل است و پیمانکار حمل هم مشکل را از نپرداختن بدهی عنوان می‌کند. این مشکل نه تنها برای من بلکه برای بسیاری از مشتریان وجود دارد. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید