درخشش معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در بین مراکز استان‌ها

خلاقیت، برند سازی و توزیع مناسب از جمله شاخص‌های ارزیابی عملکرد معاونت فضای مجازی صدا و سیما، در جمع بندی سرفصل‌های مختلف کاری بوده است.

این ارزیابی بر اساس شاخص‌های تولید و توزیع محتوا شامل ساختار‌های مختلف تولیدی در قالب کلیپ و فتوکلیپ، نماهنگ و انیمیشن، پادکست، موشن گرافیک، پوستر، عکس نوشت، کاریکاتور، اینفوگراف، تولید مجموعه برند و نقش مکمل و همچنین توزیع محتوا در بستر‌های مختلف وب سایت، پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی انجام شده و بر اساس این معیارها، معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری موفق به کسب رتبه الف شده است.