در راستای ایجاد شبکه همیاران مردمی دولت؛
اجرای طرح واکنش سریع راهداری در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

روح‌الله غلامی گفت: در راستای ایجاد شبکه همیاران مردمی دولت، طرح واکنش سریع راهداری (طوس) همزمان با دهه کرامت در محور‌های ارتباطی چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

این طرح به منظور ارتقای کیفیت و افزایش سرعت ارائه خدمات راهداری و رفع نیاز‌های ضروری تامین ایمنی راه‌ها، با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان اجرایی خواهد شد.

در این طرح همه شهروندان و کاربران جاده‌ای می‌توانند مشکلات مرتبط با ایمنی راه‌ها که نیازمند اقدام سریع برای برطرف کردن آن‌ها است را از طریق سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ گزارش دهند تا در کم‌ترین زمان ممکن گشت‌های راهداری به محل اعزام و مشکل مرتفع شود.


بیشتر بخوانید


لکه‌گیری و اصلاح چاله‌های مخاطره‌آمیز در راه‌ها، پاکسازی و شستشوی علایم و تابلو‌های ایمنی موجود، پاکسازی اجسام زاید از سطح و شانه راه‌ها، رفع نقص و عیب از تابلو و علایم و تجهیزات ایمنی موجود، تکمیل علایم در پیچ‌های تند بدون علایم کافی، رفع نقص حفاظ ایمنی آسیب‌دیده و مخاطره‌آمیز، آشکارسازی موقعیت‌های غیرمنتظره و مخاطره‌آمیز و ایمن‌سازی مخاطرات بالقوه منجر به حادثه یا انسداد جاده‌ها، جمع‌آوری لاشه حیوانات در سطح جاده‌ها و ... از اقدامات اجرایی در مرحله نخست این طرح است.