برقراری یک هزار و ۸۰۵ تماس با سامانه ۱۴۱ خوزستان

محمدطلا شجاعی گفت: از این تعدادتماس، یک هزار و ۵۰۰ تماس توسط اپراتور‌ها و بقیه به صورت مکانیزه پاسخ داده شدند.

به گفته او از کل تماس‌های برقرار شده، ۱۸۶ شکایت ثبت شد که از این تعداد ۱۱۸ شکایت مربوط به حمل و نقل باری، ۴۶ شکایت حمل و نقل مسافر و ۲۲ شکایت در حوزه راهداری بود.

 معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان می‌گوید: شکایت‌های صورت گرفته به واحد‌های مربوطه ارجاع داده شده است.

این مقام مسئول گفت: با استانی شدن تماس‌های سامانه ۱۴۱، اطلاع یابی مستقیم مدیر و معاونان از مشکلات، و رسیدگی در کمترین زمان و اقدام واکنش سریع در مواقع ضروری، همچنین دقت در اطلاع یابی و اطلاع رسانی افزایش یافته است.

پایگاه گویای اطلاع رسانی ۱۴۱ به طور ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مسافران، رانندگان و شهروندان است.

با مراجعه به سایت www.iran ۱۴۱.ir نیز می‌توان از آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها به صورت آنلاین با خبر شد.