به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد سلیمانی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: این شرکت، هیچ یک از شکایات مردمی را بی پاسخ نگذاشته و در کوتاه ترین زمان ممکن، شکایات را بررسی میکند و پاسخ میدهد.
او افزود: طی ۶ ماهه اول امسال این شرکت پاسخگوی ۷۷ شکایت بوده است که ۲۵ مورد مربوط به روشنایی معابر و قطعی برق، ۱۳ مورد برق رسانی، ۷ مورد مربوط به افت ولتاژ، ۶ مورد مربوط به اعتراض به قبض و ۲۶ مورد دیگر هم مربوط به رفع حریم، درخواست کار و دریافت خسارت بوده است.
سلیمانی با اشاره به اینکه شرکت توزیع نیروی برق، یک دستگاه خدمت رسان است و برای تسهیل خدمت رسانی به مشترکین و تکریم ارباب رجوع کلیه خدمات غیرحضوری را انجام می دهد، بیان کرد: قطعا در مسیر خدمت به مشترکین، توسعه و اصلاح زیرساختهای شبکه توزیع، کاستیهایی وجود خواهد داشت که مردم کرمان می توانند از طریق سامانه رسیدگی به شکایات، مسائل مورد نظر خود را مطرح کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن از سوی کارشناسان و همکاران تا حصول نتیجه و رضایت ارباب رجوع پیگیری شود.
او به درگاههای مختلف رسیدگی به شکایات اشاره کرد و گفت: مشترکین از طریق مراجعه به سایت شرکت به نشانی nked.co.ir یا تماس با مرکز ۱۲۱، تلفن ۳۲۵۲۰۳۳۳ و همچنین تلفن گویای ۵۹۲۲۹ در تمامی ساعات شبانه روز می توانند هر گونه گلایههای مردمی و یا کوتاهی در ارائه خدمات را ثبت و پیگیری کنند.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان همچنین گفت: در ۶ ماهه اول امسال، این شرکت پاسخگوی ۷۷ شکایت بوده است که ۳۶ مورد از طریق سامانه سامد استانداری و ۳۶ مورد دیگر نیز از طریق سامانه سمات توانیر ارجاع داده شده است و ۵ مورد هم از طریق مراجعه حضوری ارباب رجوع یا سامانه ۱۲۱ ثبت شده است.
انتهای پیام/ م