مزاحمت تلفنی ۸۰ درصد تماس‌ها با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی
مزاحمت تلفنی ۸۰ درصد تماس‌ها با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در زمان مزاحمت، ممکن است جان و مالی در خطر باشد و امکان تماس را نداشته باشد گفت: بیشترین وقت و انرژی کارکنان ستاد فرماندهی آتش نشانی برای جواب دادن به تلفن‌های بی مورد بعضی هدر می‌رود.

وی افزود: در صورت اعلام غیر واقعی حریق یا حادثه و اعزام اکیپ آتش نشانان، زمان رسیدن به حریق و حوادث واقعی دو برابر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در اعزام‌های غیر واقعی احتمال وقوع حادثه برای خودرو‌های آتش نشانی وجود دارد گفت: هزینه هر اعزام بی مورد خودرو‌های آتش نشانی سرسام آور و از نظر شرعی، قانونی و عرفی این کار، کار غلط و غیر اخلاقی و غیر انسانی است.

 

انتهای پیام/ص