دانستنی‌های کارگری؛
 روش پیگیری شکایات کارگران در هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  اخیرا به دلیل ثبت نام الکترونیکی در در سامانه روابط کار و بررسی شکایات، مقداری زمان نوبت دهی و بررسی شکایت‌ها افزایش پیدا کرده است. افراد می‌توانند برای پیگیری موضوع به مرجع رسیدگی به اختلافات کارگران و کارفرمایان یعنی هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف اداره کار مراجعه کنند.

در صورت عدم دریافت پاسخ می توانند به رئیس هیئت تشخیص و حل اختلاف و مجددا درصورت عدم پاسخگویی مکتوب و از طریق نامه موضوع را با رئیس اداره کار در میان بگذارند. درنهایت می توانند به مدیر کل اداره کار استان مراجعه کرده تا با بازرسی و حراست  به نتیجه برسند.

بیشتر بخوانید

مهلت قانونی شکایت کارگران در اداره کار برای دریافت حق و حقوق چند روز است؟

انتهای پیام/