راه اندازی معاونت وظیفه عمومی شهرستان آوج

راه اندازی معاونت وظیفه عمومی شهرستان آوجبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،در مراسمی با حضور علیرضایی فرماندار، سردار ابراهیمی فرماندهی انتظامی استان و معاونین ایشان، اعضای شورای تامین شهرستان، فرماندهی انتظامی شهرستان و زیرمجموعه ایشان، بخشدار مرکزی، اعضای شورای اسلامی شهر، معاونت نظام وظیفه عمومی شهرستان آوج راه اندازی و در شهرستان استقرار یافت.

علیرضایی در این مراسم از همکاری و مساعدت فرماندهی و مجموعه نیروی انتظامی شهرستان، بخشداری مرکزی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آوج تقدیر و تشکر کرد.

او با بیان اینکه خدمات وظیفه عمومی شامل مشاوره در خصوص معافیت تحصیلی است، افزود: صدور معافیت تحصیلی دانش آموزان که به سن مشمولیت می‌رسند، صدور معافیت تحصیلی دانشجویان، مشاوره در خصوص معافیت کفالت از جمله خدمات می باشد.

علیرضایی اضافه کرد: رسیدگی به پروند‌های معافیت کفالت شامل رسیدگی به پروند‌های معافیت‌های موارد خاص از قبیل خانواده شهدا ایثارگران متعهدین آموزش و پرورش و رسیدگی به پروند‌های معافیت پزشکی است.

به گفته او، مشاوره در خصوص اعزام به خدمت وثبت نامه فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها و دبیرستانها، تعامل با آموزش و پرورش و دانشگاه‌های سطح شهرستان از دیگر خدمات وظیفه عمومی است.

فرماندار شهرستان آوج در ادامه گفت: راه انداری کمسیون‌های کفالت و پزشکی وتعامل و همکاری با اعضای کمسیون‌های کفالت که شامل نماینده فرماندار نماینده سپاه و دادگستری و شورای شهر می‌باشند، از جمله مأموریت‌ها و وظایف معاونت وظیفه عمومی شهرستان می‌باشد.

انتهای پیام/ح