ارائه ۱۱ هزار خدمات امدادی به مشترکان شرکت گاز در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسینی مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: در شش ماهه نخست امسال ۵۱ هزار و ۳۸۶ تماس تلفنی با واحد‌های امداد شرکت گاز در مرکز استان برقرار شده و در سریع‌ترین زمان و بالاترین کیفیت، پاسخگویی و خدمات رسانی مناسب به مشترکین صورت گرفته است.

او با بیان اینکه مرکز پیام و امداد ۱۹۴ پل ارتباطی مردم با شرکت گاز است، ادامه داد: در شش ماه نخست سال ۱۱ هزار تماس با مرکز امداد شرکت گاز منجر به عملیات امدادی و ارائه خدمت به مشترکان شده که ۳۳۱ مورد آن مربوط به حوادث، نشت گاز، انفجار و گازگرفتگی بوده است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز فارس، خدمات رسانی و جلب رضایت حداکثری شهروندان و مشترکین، سرلوحه اهداف متعالی همکاران در شرکت گاز استان فارس است.

مرکز مکانیزه بهره برداری و امداد گاز شیراز با ۸ پست امدادی و گشت سیار و ۲ پست امداد موتوری و ۶۴ امدادگر متخصص در تمام ساعات شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سؤالات و مشکلات مشترکان گاز شیراز است.

مشترکان گاز می‌توانند در صورت افت فشارگاز، قطع، نشت گاز، انفجار، آتش سوزی، گازگرفتگی و یا داشتن هرگونه پرسش در تمام ساعات شبانه روز با سامانه گویا و مکانیزه ۱۹۴ تماس بگیرند تا کارشناسان واحد امداد این شرکت در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر حضور یافته و پاسخگوی مطالبات و رفع مشکل مربوطه باشند.

انتهای پیام/