شکایات مشتریان شرکت مخابرات ایران ثبت و بررسی می‌شود

شکایات مشتریان شرکت مخابرات ایران ثبت و بررسی می‌شود

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه بازرسی به عنوان چشم بینا و گوش شنوای سازمان، مسئولین را در بالا بردن سطح دقت، سرعت، روند کاری و بهبود عملکرد مجموعه یاری می‌کند.

بر اساس این گزارش، بخش بازرسی شرکت مخابرات ایران در راستای توسعه درگاه‌های ارتباطی، علاوه بر وب سایت به نشانی bazresi.tci.ir، با ایجاد درگاهی در کنار صفحه رسمی اینستاگرام شرکت مخابرات ایران، به نشانی bazresi_ tci_iran آماده دریافت تمام نظر‌ها، پیشنهادات و انتقادات، کارکنان، مشتریان و مخاطبان از مسائل مختلف درون و بیرون سازمان در مسائل مختلف است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/