مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت:
سامانه ۱۹۰ پاسخگوی همه سؤالات مردم در حوزه‌های سلامت است

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین حیدری مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت اظهار کرد: سامانه ۱۹۰ اصلی‌ترین پل ارتباطی بین مردم و وزارت بهداشت است که مردم از طریق آن می‌توانند مشکلات خود در حوزه اورژانس، بهداشت، درمان، مسائل دارویی، تعرفه خدمات سلامت و بیماری کرونا را مطرح کنند.

حیدری تصریح کرد: وقتی مردم با ۱۹۰ تماس می‌گیرند، سامانه از طریق شماره‌های ۱ تا ۶، آن‌ها را به بخش‌های مختلف هدایت می‌کند و حداکثر تا ۷۲ ساعت به سؤال آن‌ها پاسخ داده می‌شود.

او درخصوص سایر سامانه‌های وزارت بهداشت، گفت: در گذشته این خدمات از طریق چند سامانه ۱۴۹۰، ۱۵۹۰ و ۱۶۹۰ به مردم ارائه می‌شد.

مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت ادامه داد: در حال حاضر این سامانه‌ها در شماره ۱۹۰ با هم ادغام شدند، اما ما در حال پیگیری هستیم که آن شماره‌ها هم پاسخگو باشند تا مردم دچار سردرگمی نشوند.

انتهای پیام/