به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، امینیان فرماندار هشترود در جلسه کارشناسان روابط عمومیهای ادارات گفت: مدیریت هوشمند ارتباطات انسانی و رسانهای مهمترین کارکردروابط عمومیها به شمار میرود.
او با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع در جهت معرفی هرچه بهتر سازمان بسیار تاثیر گذارمی باشد که بایستی روابط عمومی نسبت به اجرای مناسب آن تلاش نماید افزود:روابط عمومی مجموعهای است که ارتباطی دو سویه بین سازمان و مخاطبین برقرار میکند که این مخاطبین گاها شامل کل مردم است و گاها اقشار یا طیفی از مردم را دربرمی گیرد.
امینیان با تاکید براینکه روابط عمومیها نقش مستقیم و بسیار تعیین کنندهای در اعتمادسازی بین سازمان و مردم دارند گفت: متاسفانه ریشه بسیاری از بی اعتمادیهایی که امروز در بین مردم نسبت به دستگاههای اجرائی و حاکمیتی وجود دارد در این است که روابط عمومیها وظایفشان را بدرستی انجام نمیدهند.
فرماندار هشترود گفت: روابط عمومیها امروزه آشنائی با فناوری اطلاعات و ارتباطات، شناخت زبان رسانه، ارتباط موثر با رسانه ها، تسلط به اهداف، وظایف و مسئولیتهای سازمان، تسلط به مهارتهایی همچون عکاسی و طراحی و تحلیل و پردازش اطلاعات از ضرورتهای کاری روابط عمومی هاست و درصورتیکه کارشناسان این حوزه به این مسائل مسلط نباشند یا در برابر یادگیری آن مقاومت کنند طبیعی است که نه تنها منجر به ایجاد اعتماد بین سازمان و مردم نخواهند شد که حتی کاملا در جهت اعتمادزدایی حرکت خواهند کرد.
امینیان گفت: کارشناسان روابط عمومی بایستی به دنیای رسانه و ارتباطات نزدیک باشند و با علم روز حرکت کنند.
او افزود: خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع در جهت معرفی هرچه بهتر سازمان بسیار تاثیر گذارمی باشد که بایستی روابط عمومی نسبت به اجرای مناسب آن تلاش نماید.
انتهای پیام/ک