مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای ایلام؛
به تمام درخواست‌های رسیده به سامانه شهراه پاسخ داده شد

به تمام درخواست‌های رسیده به سامانه شهراه پاسخ داده شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; نوراله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه از فروردین تا شهریور ماه امسال ۱۷۵ درخواست در سامانه شهراه به ثبت رسیده اظهار داشت: تمام این موضوعات از سوی ادارات، مدیران و کارشناسان مربوطه اداره کل بررسی و پاسخ‌های آن‌ها در موعد مقرر به شهروندان اعلام شده است.

او ادامه داد : از این ۱۷۵ شکایت ۹۵ مورد از درخواست‌های ثبت شده در سامانه شهراه طی مدت بیان شده مربوط به حوزه حمل و نقل بوده که از جمله آن‌ها تخلف شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر می‌باشد، ۸۰ مورد دیگر مربوط به حوزه راهداری می‌باشد، که از جمله آن‌ها به خرابی رویه آسفالت، وجود چاله و دست‌انداز در راه‌های ارتباطی استان می‌باشد.

دلخواه با بیان اینکه درخواست‌های ثبت شده در شهراه طی مدت ۱۰ روز به شهروندان پاسخگویی می‌شود بیان کرد: ارتباط مردم با این سامانه در حقیقت موجب ارزیابی دستگاه‌ها و بررسی عملکرد کارکنان وزارت متبوع نیز خواهد شد.

او افزود: شهروندان با ورود به سامانه www.shahrah.mrud.ir، خدمت موردنیاز خود را به‌صورت الکترونیکی ثبت می‌کنند که این خدمات پس از ثبت به صورت متمرکز به زیرمجموعه‌های این اداره‌کل ارائه و در یک زمان مشخص به درخواست شهروندان پاسخ داده می‌شود.

دلخواه اضافه کرد: در راستای برقراری تعامل هر چه بیشتر فیمابین رانندگان حمل و نقل جاده‌ای بین شهری و دست اندرکاران امر مسیر‌های ارتباطی نظیر سامانه تلفن پاسخگوی ۱۴۱ سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و پایگاه اطلاع رسانی www.۱۴۱.ir نیز فعال می‌باشد که دریافت کننده انتقادات، شکایات و دیدگاه‌های این قشر تلاشگر حوزه حمل و نقل جاده‌ای می‌باشد.

انتهای پیام/غ

ثبت ۱۷۵ درخواست در سامانه شهراه در ایلام