شکایات شهروندان در زمینه مدیریت پسماند سریعاً پیگیری می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد منوچهری معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اعلام این خبر توضیح داد: در تیرماه ۹۸ تعداد ۱۸۶ مورد شکایت از طریق سامانه ۱۳۷ اعلام شده که باحضور نیرو‌های ناظرسازمان، این شکایات مورد بررسی قرار گرفته و ضمن حضور در محل، مشکل مربوطه برطرف شده است.

او همچنین به استمرار گشت زنی و نظارت بر مناطق پانزده گانه جهت کنترل بهتر وضعیت مدیریت پسماند‌ها در سطح شهر اشاره کرده و افزود: در طی بازرسی¬های به عمل آمده در تیرماه حدود ۱۷۲ دوره گرد غیرمجاز که اقدام به جمع آوری غیرقانونی پسماند در سطح شهر می¬کردند شناسایی و بار آن¬ها توقیف شد.

منوچهری ادامه داد: همچنین در این بازرسی ها، ۲ انبار غیرمجاز ذخیره سازی و تبدیل پسماند‌های خشک شناسایی شده که به آن‌ها هم اخطار داده شد. علاوه بر این ۲۲ خودروی غیرمجاز جمع آوری و حمل پسماند خشک نیز توقیف شدند.

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به این که در مجموع حدود ۲۱ تن بار غیرمجاز در تیرماه سال جاری توقیف شده، بیان کرد: اگر شهروندان اصفهانی پسماند‌های خشک را از طریق فرآیند‌های استاندارد و تعریف شده در اختیار عوامل مجاز قرار دهند، ضمن کاهش آمار دوره گرد‌ها و فعالان غیر مجاز این عرصه، می¬توانند به ارتقای سطح سلامت و بهداشت جامعه نیز کمک کنند و مانع از ورود این پسماند‌ها به صنایع تبدیلی غیر مجاز و غیر بهداشتی شوند.

منوچهری در پایان خواستار اعلام شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان در زمینه جمع آوری و مدیریت پسماند‌ها از طریق سامانه ۱۳۷ شد و تأکید کرد که این نظرات به طور مستمر رصد و در صورت لزوم به طور فوری پیگیری می¬شوند.


انتهای پیام/م

 

در تیرماه 98 تعداد 186مورد شکایت از طریق سامانه 137اعلام شده