به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نسب به اولتیماتوم دو هفتهای وزیر ارتباطات به رگولاتوری برای بهبود خدمات پشتیبانی مخابرات واکنش نشان داد. مدیرعامل شرکت مخابرات با بیان این نکنه که وجود حتی یک نارضایتی شایسته این مجموعه ارزشمند نیست از وزیر ارتباطات تشکر کرد.
بیشتر بخوانید: تماس تلفنی ناشناس آذری جهرمی با پشتيبانی شرکتهای مخابراتی +فایل صوتی
صدری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
«ضمن تشکر از دقت نظر همیشگی مهندس جهرمی وزیر محترم ارتباطات برای پیگیری مطالبات مردم، پیرو فرمایش ایشان در رابطه با اصلاح وضعیت پاسخگویی سامانه ۲۰۲۰، لازم میدانم به مواردی اشاره کنم.
سامانه پاسخگویی ۲۰۲۰، روزانه حجم انبوهی از تماسها را پشتیبانی میکند و در این فرآیندِ سنگینِ خدمترسانی، وجود و بروز درصد ناچیزی خطا انکار نشدنی است.
من و همه همکارانم در مجموعه مخابرات در تلاش برای حلوفصل کامل این مهم در کمترین زمان ممکن هستیم و قطعاً باور همه ما بر این است که جلب رضایت کامل مشتریان همواره اولین و مهمترین اولویت ما بوده و اگرچه در بروز خطا و اشکال، عوامل مختلفی دخیل است، اما میدانیم وجود حتی یک نارضایتی شایسته این مجموعه ارزشمند نیست و در تلاش برای رفع این موارد هستیم.
همه ما در مجموعه، تمام تلاش خود را بهکار گرفتهایم تا با راهکارهایی ازجمله تجمیع سامانهها از ۳۱ مرکز پاسخگویی به ۷ مرکز، آموزش مؤثرتر پرسنل و نظارت بیشتر، پاسخگوی تمام و کمال مشتریان عزیز باشیم و البته از تمام بخشهای متولی اجرا و پاسخگویی بویژه پیمانکاران مجموعه مخابرات در سراسر کشور انتظار میرود نظارت بیشتری بر عملکرد مجموعه خود داشته باشند و از معاونت امور مشتریان نیز بهطورجدی انتظار عملکرد مؤثرتر دارم.
امیدوارم در اسرع وقت به بهترین نحو پاسخگوی تمام عزیزان باشیم.
حق_النّاس#گزارش_به_مردم#سامانه_۲۰۲۰»
گفتنی است؛ صبح امروز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حساب کاربری شخصی خود در فضای مجازی درخصوص تماس تلفنی ناشناس خود برای پیگیری نحوه ارائه خدمت این شرکتها توضیح داده بود. او به دلیل معطلی و برخورد نامناسب آنها تنها دو هفته به سازمان تنظیم مقررات و سرویسدهندگان فرصت داد تا این وضع را اصلاح کنند.
انتهای پیام/