راه اندازی سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات مردمی

به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ایمانی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه "سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات مردمی" به آدرس FC.behdasht.gov.ir توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه اندازی شده است از توسعه و استقرار کامل این سامانه در دانشگاه خبر داد و گفت : هم اکنون دبیرخانه ستاد مرکزی دانشگاه آماده ثبت نام و پاسخگویی به مراجعینی است که از طریق این سامانه به وزارت متبوع نامه ارسال کرده و هم اکنون می‌خواهند از وضعیت نامه‌ها و درخواست‌های خود اطلاعی داشته باشند.

وی گفت: در این سامانه هریک از شهروندان بدون مراجعه حضوری به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از ثبت درخواست، مشخصات و شماره تلفن همراه خود می‌توانند نامه‌ها و مکاتبات خود را ارسال و با دریافت کد پیگیری نتیجه درخواست‌های خود را از طریق همین سامانه پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه این سامانه به سامانه اتوماسیون اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متصل می‌باشد گفت: تمامی مراحل مکاتبه از ثبت تا تمام ارجاعات و اقدامات انجام شده از طریق پیامک به افراد ذینفع اطلاع رسانی می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه طراحی و اجرای این سامانه را در راستای اجرای دولت الکترونیک، تکریم مراجعین، تسهیل در روند انجام مکاتبات و نیز صرفه جویی در هزینه‌ها دانست و با اشاره به اینکه ثبت و پیگیری درخواست توسط شهروندان در این سامانه به دو روش صورت می‌گیرد گفت: هریک از شهروندان می‌توانند یا به طور مستقیم به آدرس FC.behdasht.gov.ir مراجعه کنند و نامه خود را ارسال کنند و یا با مراجعه حضوری به ستاد دانشگاه و ارائه نامه درخواستی، ثبت مشخصات و شماره تلفن همراه خود، نتیجه نامه خود را از طریق سامانه مذکور پیگیری نمایند .

 

 

انتهای پیام/د

دبیرخانه ستاد مرکزی دانشگاه آماده ثبت نام و پاسخگویی به مراجعین  سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات مردمی است