برقراری ۶۳۰ تماس با سامانه ۱۱۱ در استان قزوین

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ اسداله حمزیی مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری افزود: برای حل مشکل ۲۰۱ نفر از طریق نامه اقدام شده است.

به گفته حمزیی، حدود ۶۰ درصد موارد باقیمانده استعلام شده و یا نامه‌های قبلی متقاضیان در حال پیگیری است.

وی افزود: این سامانه محلی برای دریافت نظرات پیشنهادات، شکایات، گزارشات و ایده‌های مردم است و برای انطباق برنامه‌های دولت با نظرات و درخواست جامعه کمک می‌کند.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گفت: مسائل مطرح شده با سامانه ۱۱۱، ظرف مدت ۱۵ روز پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

۶۳۰ نفر با مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری قزوین تماس گرفته اند