رویترز خبر داد:
ایران در سال ۲۰۱۷ به دومین بازار فروش محصولات پژو تبدیل شد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  خبرگزاری رویترز، ایران سال گذشته میلادی (۲۰۱۷) با پیشی گرفتن از چین به دومین بازار گروه خودروسازی «پ اس اَ پژو سیتروئن» فرانسه تبدیل شد.

بر اساس این گزارش، اولین بازار محصولات این شرکت، کشور فرانسه بود.

فروش جهانی شرکت پژو سیتروئن در سال ۲۰۱۷ با ۱۵.۴ درصد افزایش، به سه میلیون و ۶۳۲ هزار و ۳۱۴ دستگاه خودرو رسید.

انتهای پیام/

ایران، دومین بازار شرکت پژو در 2017