ثبت بیش از هزار تماس در سامانه سامد

ثبت بیش از هزار تماس در سامانه سامدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،محمدرضا پاکروان معاون ارتباطات مردمی سامد اداره کل بازرسی استانداری هرمزگان گفت : در نه ماه امسال هزار و 819 تماس در سامانه سامد به ثبت رسیده است.

وی افزود: پس از ارجاع این تماس ها به دستگاه های اجرایی مربوطه هزار و 143 مورد منجر به نتیجه شده است.
معاون ارتباطات مردمی سامد اداره کل بازرسی استانداری هرمزگان گفت : بر اساس برنامه زمان بندی هر هفته یک دستگاه اجرایی برای پاسخگویی به درخواست های مردمی در مرکز سامد در بندرعباس حاضر می شود.
افزود : تا کنون هفت دستگاه اجرایی به همراه مدیران کل و معاونان در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد )حضور یافتند و پاسخگوی تماس های مردمی و مشکلات آن ها بودند.
امروز در یک نشست دو ساعته با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به حدود 15 تماس و درخواست مردمی پاسخ داده شد.
پاکروان افزود : روزانه حدود بین 80 تا 120 تماس مردمی در این سامانه ثبت می شود.
وی گفت : 7 تا 10 روز هم مدت زمان رسیدگی و پاسخ به درخواستهای مردمی است.
معاون ارتباطات مردمی سامد اداره کل بازرسی استانداری هرمزگان گفت : درخواست های مردمی با شماره تلفن 111 به دستگاه های اجرایی مربوطه ارجاع داده می شود.

انتهای پیام/ز

پاسخگویی دستگاه های اجرایی در سامانه سامد