گله مندی مردم از نحوه ارائه خدمات دفاتر پیشخوان دولت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیرکل دفترفناوری اطلاعات استانداری گفت:مردم تخلف، کم کاری، سهل انگاری و رعایت نشدن حقوق شهروندی توسط مسئولان و کارکنان دفاتر پیشخوان خدمات دولت را به این نهاد تخصصی و نظارتی گزارش دهند.

عباس رسولی امیری آباد با بیان اینکه شکایت و درخواست مردم در کمترین زمان ممکن بررسی می‌شود افزود: بیش از ۹۰ دفتر پیشخوان خدمات دولت در استان در بخش‌های مختلف مجوز فعالیت دریافت کرده اند که ۶ مورد از آن‌ها غیرفعال است.

رسولی ادامه داد: ایجاد دفاتر پیشخوان خدمات دولت با هدف حرکت به سوی دولت الکترونیک، جلوگیری از موازی کاری ، کاهش فساد اقتصادی و اداری و تسهیل ارائه خدمات الکترونیک به مردم ایجاد شده است.

وی تعطیلی و پلمپ به صورت کوتاه مدت و یا بلند مدت، معرفی به حوزه قضایی و جریمه نقدی از ۲۰۰ تا ۶۰۰ میلیون ریال را از جمله مجازات‌های تعیین شده و قانونی برای دفاتر متخلف عنوان کرد.

رسولی با بیان اینکه برخی تخلف‌ها از برخی دفاتر پیشخوان دولت در استان گزارش شده است ادامه داد:دفاتر پیشخوان نقش به سزایی در تسهیل و تسریع خدمات عمومی دولت در زمینه پست، پست بانک، مخابرات، آب، برق، گاز، خدمات ارتباطات و ثبت احوال و بیمه ایفا می‌کنند.

دستگاه اصلی صادرکننده مجوز دفاتر پیشخوان خدمات دولت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی) است.

انتهای پیام/غ

ارائه گزارش  تخلف‌های کارکنان دفاتر پیشخوان خدمات دولت