معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل؛
84 درصد مطالبات شهروندان اردبیل رسیدگی شده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام لازمی زارع، معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل افزود: درمهرماه بالغ بر یک هزار تماس دریافتی از شهروندان در مناطق چهارگانه شهرداری در دو حوزه عمرانی و خدمات شهری داشتیم که به صورت میانگین به 84 درصد از مطالبات شهروندان اقدام شده است و نسبت به 14 درصد از مطالبات اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه معاونت خدمات شهری اقدامات متعددی را در زمینه عمران و خدمات شهری به شهروندان ارائه می کند گفت: معاونت خدمات شهری علاوه بر رسیدگی به مشکلات شهری، به مشکلات شهروندان نیز از طریق تلفن گویای 137 پاسخگو است.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل تصریح کرد: بیشترین مطالبات در حوزه عمرانی مربوط به آسفالت ریزی، لکه گیری و جمع آوری نخاله های آسفالت می باشد و در بخش خدمات شهری بیشترین درخواست ها مربوط به جمع آوری خرده شیشه ها و جمع آوری زباله در سطح شهر است.

لازمی زارع بیشترین درخواست های شهروندان را در حوزه خدمات شهری عنوان کرد و گفت: از جمله امور انجام شده در بخش خدمات شهری شامل جمع آوری سگ های ولگرد، جمع آوری زباله، رفت و روب، اخطار به کارگران شهرداری به دلیل آتش زدن زباله ها، رفع سد معبر، معدوم کردن موش ها، نصب و جابجایی و شستشو و تعمیر سطل زباله ها، لایروبی و شست و شوی جوی آب، رسیدگی به خانه مخروبه، رسیدگی به ترکیدگی لوله های فضای سبز،برداشت ناودان ها، آبپاشی محل حفاری و موارد نظیر این امور است.

وی از جمله امور انجام شده در بخش عمران را آسفالت ریزی و لکه گیری معابر تسطیح و شن ریزی، رسیدگی به نشست زمین،تعمیر آبرو،جمع آوری مازاد جوب کشی ،ایجاد پیاده رو و نصب پل ماشین و موارد نظیر آنها عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

رسیدگی به مشکلات شهری از طریق تلفن گویای 137 در اردبیل