برایم جالب بود که پسر از راه دور چقدر حواسش به مادر هست و سعی می کند که به او انگیزه دهد.

میترا
تیموریان، فیلمنامه نویس در گفتگو با خبرنگار
حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فیلمنامه فیلم «گیتا» به کارگردانی مسعود
مددی، اظهار داشت: من با شخصیت زن اصلی فیلم نامه خیلی احساس نزدیکی می
کردم.
وی در خصوص سختیهای نوشتن این فیلمنامه اظهار داشت: خیلی سخت
است و واقعا خود نویسنده هم اذیت می شود، چون با آدم قصه زندگی می کنی ولی
بعد می میرد و واقعا مثل این می ماند که یکی از نزدیکانت مرده است و من که
خودم گریه ام می گرفت.
وی ادامه داد: به طور تقریبی تجربه های همه افراد قصه را خودم هم تجربه کرده ام.
تیموریان
در پاسخ به این سوال که ایده قصه از کجا شکل گرفت، اظهار داشت: مادرهایی
که بچههایشان پیششان نیستند و رابطه هاشان از طریق تایپ است، این
روز ها خیلی زیادند و این آدم ها اطراف من هم خیلی بودند و به این فکر می
کردم که مادری که بچه اش پیشش نیست، در زندگی انگیزه هایش را از دست می
دهد. چون برای یک زن ایرانی مادری کردن خیلی مهم است و در این فیلم رابطه
مادر و پسر برایم جذاب بود که پسر از راه دور چه قدر سعی می کند که به
مادرش انگبزه دهد و به او کمک کند و بعد در نوشتن به جایی رسیدم که پسر می
میرد و پنهان کاری هایی که رخ می دهد. وقتی شروع می کنی، قصه خودش می آید و
جزئیات به آن اضافه می شود.
انتهای پیام/